Drobečková navigace

Snímek obrazovky 2024-04-19 151931.png

Publikováno 19. 4. 2024 15:22

Informatika venku

S žáky 6. ročníku jsme se v uplynulém týdnu vydali v rámci informatiky ven, abychom zúročili své teoretické vědomosti a prakticky si vyzkoušeli sběr dat v terénu a následně tvorbu tabulky a grafu.

Žáci si v rámci své skupiny rozdělili role a zaznamenávali informace, jako jsou barvy aut, značky a umístění aut v areálu i kolem školy.

Že sbírat data a shodnout se s ostatními skupinkami v počtech není zas tak jednoduché, jsme se přesvědčili při kontrole našich výsledků.

Na tuto aktivitu jsme navázali v další hodině, kdy si každý žák vytvořil tabulku a graf. Naše výtvory jsme společně zhodnotili a téma grafy zakončili diskuzí o tom, jakým způsobem nám mohou data pomoci v běžném životě, co je důležité při sběru dat a tvorbě grafů.

Snímek obrazovky 2024-04-23 103233.jpg

Autor: VSl, ZJ Publikováno včera v 10:33

Výsadba stromů - Zelené hřiště

Jaký byl průběh a nálada při výsadbě stromů jsme pro Vás zachytili na videu.

Návrh bez názvu (28).jpg

Autor: ZJ Publikováno včera v 9:20

Školní výlet 9.A v Jeseníkách

Dne 17. 4.  2024 se třída 9. A vydala vlakem na výlet do Petříkova u Ostružné. Ubytovaní jsme byli v horské chatě, kde jsme strávili dvě noci. Po příjezdu jsem se chtěli vydat do Lesního baru, ale kvůli nepřiznivému počasí jsme se raději vrátili zpátky a hráli společenské hry. Druhý den nás čekal výšlap na vrchol Paprsek. Přestože cesta byla obtížná a počasí nás každou chvíli překvapovalo, zvládli jsme to úspěšně a s úsměvem na tváři. Po túře jsme odpočívali a užívali si společné chvíle. Poslední den nás pan učitel překvapil návšvou Faunaparku v Horní Lipové. Cestou jsme se stavili v našem slibovaném Lesním baru. Zakončením byl oběd v Ostružné, odkud jsme jeli vlakem zpět domů. Celý výlet jsme si moc užili i přes nepříznivé počasí, kdy se krátké chvíle slunečného počasí střídaly se sněhovou vánicí.  Krásně jsme ukončili jeden z posledních našich společných zážitků.

Kika Palatková a Verča Pospíšilová, 9.A

Fotogalerie :)

MicrosoftTeams-image (4).png

Autor: TM Publikováno 22. 4. 2024 23:29

Ukliďme si Určice

Datum konání: 17. 4. 2024

Ve dnech 17. 4. a 18. 4. 2024 se naše škola připojila k akci Ukliďme si Určice. Během těchto dvou dnů prošli žáci spolu s učiteli několik tras, které očistili od odpadků a dalších věcí, které nepatří do přírody ani na obecní cesty. Jsme rádi, že se žáci ujali své role s radostí a odpovědně k místu, kde žijí. Tímto bychom jim chtěli poděkovat, že se tohoto dne zúčastnili, a doufáme, že se k těmto akcím připojí rádi i v budoucnu.

Autor: MR Publikováno 18. 4. 2024 13:43

Cestovní kancelář

Projektový den měl za cíl vybrat nové pracovníky do cestovní kanceláře mezi žáky 4. a 5. třídy. Zájemci měli prokázat svoje znalosti ve vlastivědě, angličtině, matematice a českém jazyce. Rovněž vytvářeli plakát, v němž měli ostatní pozvat k návštěvě jednoho kraje ČR. Kromě vlastní práce byl kladen důraz na kooperaci a správné rozvržení času k plnění úkolů.

Publikováno 19. 4. 2024 7:28

Krajské kolo zeměpisné olympiády

Dne 27. 3. proběhlo v Prostějově krajské kolo zeměpisné olympiády, na které nás reprezentovali dva chlapci – Jiří Fidler ze 6. třídy a Ondřej Koutný ze 7.B. Oba chlapci poměřili své síly s reprezentanty různých škol z celého kraje a nevedli si vůbec špatně. Jiří při své premiérové účasti obsadil dělené šesté místo a Ondra velmi těsně skončil na místě čtvrtém. Oběma chlapcům k umístění gratulujeme a děkujeme za příkladnou reprezentaci.Globus-Weltkugel[2].jpg

Autor: MŠ Publikováno 17. 4. 2024 10:50

Ekotým rozdával ceny za sběr elektroodpadu

Datum konání: 5. 4. 2024

Ahoj! Dnes tu pro vás máme premiérové animační video ze dne, kdy se rozdávaly ceny za sběr drobného elektroodpadu.

Animaci pro vás vypracovala žákyně Zuzana Růžičková a za nás se jí to moc povedlo. :)

Gratulujeme všem výhercům a těšíme se na další soutěže!

EKOTÝM (1).jpg

Autor: ZJ Publikováno 10. 4. 2024 13:50

Velikonoční šifrovačka

Datum konání: 25. 3. 2024 - 27. 3. 2024

Před Velikonocemi si žáci 9. ročníku připravili v rámci informatiky šifry pro žáky prvního stupně. Využili k tomu grafický nástroj Canva. Žáci měli za úkol rozluštit šifry a odpovědi si zaznamenat do herní kartičky. Za každou vyluštěnou šifru získali jedno písmenko. Ze všech písmenek nakonec poskládali slovo KRÁLÍK. Ti žáci, kteří úspěšně vyluštili všechny šifry, získali veselou klíčenku vytištěnou na 3D tiskárně.

Děkujeme žákům 9. třídy za skvělé šifry a příští rok se opět těšíme na další šifrování.

Autor: ZJ Publikováno 15. 4. 2024 14:45

Bezva přestávky

Jaro je tady! Přestávky máme opravdu rádi. :-) Venku si je užíváme parádně!20240412_101855.jpg